lördag 26 maj 2018

Handla hudvårdsprodukter på nätet


På senaste tiden har jag börjat handla större delen av de skönhetsprodukter jag använder på nätet. Jag har hittat att det i många fall blir billigare, plus att man upptäcker andra produkter som inte säljs i en vanlig fysisk butik. Man slipper även springa runt i en massa affärer utan får istället ett fint litet paket i brevlådan.
Jag har testat tre olika sidor som jag kommer lista här nedan och vad jag tycker om dem. 


1. Samla poäng!

Lyko.se har ett brett sortiment med olika skönhetsprodukter. Du får fri frakt och de använder sig av ett poängsystem där 1 krona motsvarar 10 poäng. När du kommit upp i 25000 poäng kommer du att få en rabattkupong värde 50 kr. 

Extra tips: När du har betalat din order så brukar du få 5 min på dig att lägga till någon produkt som de föreslår (ofta ett märke man har sökt på) för ett rabatterat pris som inte står på hemsidan annars!! Vid din födelsedag förekommer också en generös rabatt!


2. Snyggast inslaget + prover!

Skincity.se är nätbutiken för dig som vill ha lite lyxigare och ekologisk hudvård. Man får alltid fri frakt och produkterna är fint paketerade med lite prover på köpet.

3. 10 % studentrabatt!
Nordicfeel är nog den sidan med allra flest produkter och med extra låga priser. Du får fri frakt, fria returer och 10 procent i studentrabatt om du är student såklart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar