söndag 31 augusti 2014

Första folkisveckan

Halloj!
Som ni kanske vet har jag flyttat till folkislivet och har ett rum med toalett. Jag trivs väldigt bra! Det finns väldigt mycket förvaring vilket är jättebra och för att inte tala om sängen, hur skön som helst!!  
Jag har varit här i två veckor nu och människorna här är jättehärliga! Första veckan var en klassisk lära-känna-vecka med lekar osv. Andra veckan började det riktiga schemat vilket var riktigt spännande. Så här ser det ut:

Måndag: Individuell sånglektion & bruksgitarr 
Tisdag: Individuell pianolektion, bruksensemble (där vi är en grupp som spelar tillsammans och får testa lite olika instrument, jag har provat på bas bl.a.), gemensamt piano & orkester (drar igång nästa vecka)
Onsdag: Musikteori & gemensam sång
Torsdag: Ledarskap & kristen tro
Fredag: Kör, valbar kurs (har inte startat än) & dirigering

Övrig tid på dagarna går åt till att öva, laga mat, se på film och hänga!

Här kommer en liten sneak peek på mitt rum so far:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar