fredag 29 augusti 2014

Månadens Favoriter



Hösten är här och jag har börjat på en spännande folkhögskola med musikinriktning! So far är det hur kul som helst, och jag ser verkligen fram emot att utvecklas mycket inom musiken detta året. Men inte nog med det har jag också flyttat hemifrån vilket är otroligt spännande men också utmanande. Jag kommer berätta lite hur det går under resans gång så misströsta inte! Nog med snack, här är mina Augustifavoriter! 
Chiao!

1. Musik: Pentatonix



Pentatonix är en helt sjukt bra a cappella-grupp som jag är helt besatt av. Du måste bara lyssna på dessa, så otroligt begåvade! Press Play!

2. Skor: Converse



Dessa hittades på rea i slutet av sommarlovet och jag kunde inte motstå dem. Säg mig, kan man ha för många converse? Svar NEJ!!!

3. TV-serie: Chasing life



Den här serien är ny och handlar om 24-åriga April som får reda på att hon har drabbats av cancer. Men trots det hittar hon de positiva sakerna i livet och låter sig inte hindras. Detta är en serie som lockar fram både skratt och tårar. 

4. Hårprodukt: Torrschampo från Batiste



När man bor på ett internat och delar duschar som jag gör så kanske man inte har lust med att duscha varenda dag. Vad är inte då bättre än ett torrschampo som både luktar fräscht och känns fräsch! En helt klar favorit!

5. Face Wach + Moisturiser: Neutrogena



Alla som har tonårshy eller problemhy fattar vad jag menar med fet och finnig hy. Därför är det ett måste för mig att rengöra ansiktet morgon och kväll! Och nej detta är inget mirakelmedel som gör att ansiktet blir fläckfritt som alla reklamkändisarnas, för sådan jämn och fläckfri hy existerar INTE! Men det ger en ren känsla och krämen luktar gott. Neutrogena är ändå ett av de bättre märkena som jag har testat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar